dnes je 15.6.2024

Nepřístupný dokument, nutné přihlášení
Input:

Řešení problémů ISPOP

4.2.2011, Zdroj: CENIA (www.cenia.cz)

Spolu se vzrůstajícím zatížením systému ISPOP se občas objeví problémy technického rázu. K hlášení těchto situací slouží Helpdesk ISPOP http://cenia.crmcenter.cz/ nebo CallCentrum ISPOP na tel. čísle 844 001 000.

Reklamace podání v ISPOP

V případě, že byly do ISPOP poslány údaje, ale bez odezvy v účtu, je třeba při reklamaci postupovat takto:

V případě doručení prostřednictvím datové schránky (DS) ISPOP - uveďte:

  • identifikátor datové zprávy přidělený informačním systémem DS
  • identifikaci o vlastníkovi DS z které bylo odesláno a do které bylo odesláno
  • datum a čas podání

V případě podání na e-podatelnu ISPOP

  • email z kterého/na který bylo odesláno
  • datum a čas podání
  • evidenční číslo, které vrátila e-podatelna ISPOP

V případě

Přístup ZDARMA k tomuto dokumentu mají pouze registrovaní uživatelé portálu Envi profi.
Registrovat

Pravidelné zpravodajství

nebo přihlásit.

Zatřídění dokumentu
Zatřídění dokumentu
Typ informace
Zdroj:

Partneři


Nahrávám...
Nahrávám...